januari 29, 2011

PLUSGRADER I NÄRKE

Det är plus 3 grader i Örebro just nu och det känns som om våren är på gång, men det är väl att hoppas för mycket skulle jag tro. 
Den här veckan har det varit Hindersmässa i Örebro, det är en marknad som har månghundraåriga traditioner och som alltid äger rum i slutet på januari varje år. Personligen är jag inte intresserad av marknader och undviker dom gärna om jag kan, jag blir bara nervös av en massa folk omkring mig.
Om 30 dagar åker jag till Thailand för några veckors avkoppling och rekreation, jag brukar träffa en man som heter Jan Luthman när jag kommer dit, han har också en blogg på blogspot.com och jag brukar ta med en del varor som inte finns att köpa i Thailand, det kan vara allt ifrån kaviar på tub till pölsa på burk.
Några veckor innan jag åker så brukar han maila en lista på varor som han önskar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar