januari 15, 2011

MILD LÖRDAG JANUARI 15 2011

Ja det var ganska mild temperatur idag för det var "bara" -3,5 grader i Örebro.

I torsdags kväll kom jag hem i från Sundsvall där jag och 4 jobbarkompisar var för att lära oss ett nytt dataprogram och lite till. Sundsvall är en trevlig stad men verkade kanske en smula död och övergiven på kvällarna om jag jämför med Örebro, vi bodde på hotell Clarion som ligger i de centrala delarna, och det var ett ok hotell med god mat och trevlig personal.

På torsdag och fredag nästa vecka ska jag också ut på resa, jag måste (chefen bestämmer) åka till Vaxholm på konferens, jag måste även vara klädd i fina kläder och uppträda trevligt (som omväxling ;-)

Men idag har jag varit ute på landet och träffat min lilla mamma, hon bjöd på kaffe med dopp, lunch (som bestod av en paj och en broccoli-historia av något slag ?)  och kaffe med dopp igen. Jag har åkt med 4 bussar idag för att ta mig till Odensbacken (hon bor där) och tillbaka. 

Frågor...?

45 Dagar kvar...

2 kommentarer:

  1. Reser Du med Thai air, och vad fick Du ge för flygbiljetten ( 30 dagars ) ? Vad jag förstått har Thai höjt priserna säsongen 2010/11.

    SvaraRadera
  2. Ja jag flyger med Thai air, jag vet inte om dom har höjt priset, jag betalade 8300:- men det är nog ganska normalt för den årstiden. I somras gav jag 6100:- och jag har kommit på att det skiljer enormt mycket beroende på vilken resebyrå man bokar hos.

    SvaraRadera