januari 21, 2011

Fredag Januari 21 2011

Har idag kommit hem från en konferens som hölls på en ö utanför Vaxholm där det företag jag jobbar åt har en lokal, jag vill inte nämna företagets namn med tanke på att en del journalister är som hökar och lusläser många bloggar på jakt efter feta rubriker till deras blaskor. Men jag kan (inom parentes) nämna att det är ett ganska stort och känt företag.

Det bjöds på en hel del god mat och dryck under min vistelse där, så nu känner jag mig en aning "uppsvullen" om uttrycket tillåts.

Just nu sitter jag och smuttar på ett gott vin från Frankrike som heter:  Bourgogne Hautes Côtes de Nuits  Les Dames de Vergy  
som är tillverkat av det utomordentliga druvan Pinot noir
Här kommer en bild på produkten ifråga:






 Nu är det bara 38 dagar kvar till...
THAILAND

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar