april 28, 2013

Lördag i västra Örebro


Jag har ikväll spenderat en del av min dyrbara tid på restaurang Cupolen i Haga centrum som ligger i de västra delarna av Örebro, det bjöds på underhållning av en trubadur med gitarr och förstärkare. Han spelade många kända låtar från många tidsepoker som föll publiken på läpp (om uttrycket tillåts) 

Affe och Jakob var som vanligt trevliga och gjorde allt för att gästerna skulle trivas, deras arbete innanför bardisken uppskattades som vanligt. Dessa två herrar är alltid trevliga och tillmötesgående när jag besöker restaurangen.

Jag träffade under min vistelse på etablissemanget i fråga två av mina arbetskamrater som verkade trivas mycket bra i denna lokal, det dansades en hel del till många kända låtar, jag försökte själv bugga med min jobbarkompis Jenny men det gick inget vidare efter som jag inte känner till hur man "svänger runt" med armarna över huvudet.
Det blev tyvärr inga bilder från Cupolen och det beror på att lokalen var ganska mörk och inte medgav bilder från min enkla mobiltelefon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar