juni 24, 2011

MIDSOMMARAFTON DEN 24 JUNI 2011

Jag var till min syster i andra ändan av stan idag och åt en mycket god midsommarlunch, samtidigt passade jag på att gratulera min svåger som fyller år idag, han blev 52 år gammal men det kan man inte tro när man ser honom.
Upptäckte en mycket trevlig blogg som heter: "Snusidal Socken Veckoblad" och som jag hade mycket utbyte av. Det påminner lite om Grönköpings Veckoblad om Ni kära bloggläsare kommer ihåg den tidningen, jag förmodar att den existerar fortfarande. Snusidal är tydligen en ort som är belägen någonstans i Sverige, exakt var har man ännu inte lyckats klargöra för läsarna än men jag hoppas att inom en snar framtid få detta klarlagt.
Tycker ni bloggen ser konstig ut? Ja det tycker jag också men jag är inte kropp till att klara av alla dessa inställningar som blogspot.com erbjuder oss användare.

Bara/endast/så få som 63 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar